צעד חשוב בדרך ל Merge – מיזוג רשת הטסטנט של איתריום Ropsten בוצע בהצלחה

איתריום מתקדמת עוד צעד חשוב לקראת המיזוג והמעבר ל Proof Of Stake,
איתר בשווי 480 מיליון דולר "נשרפו" במאי ומספר הכתובות שמחזיקות מעל 100 איתר בשיא של יותר משנה.

בדרך למיזוג עוצרים ב Ropsten

לפעמים, מחיר השוק של מטבע (או כל נכס פיננסי אחר לצורך העניין) לא מספר את הסיפור במלואו. בשבועות ובחודשים האחרונים שוק המטבעות הדיגיטלים נמצא בירידה מתמשכת והמצב באיתריום לא שונה. 
מאז השיא שנרשם בנובמבר האחרון, מחירו של האיתר ירד ב 63%. ורק מאפריל, תוך חודשיים בלבד, הוא ירד ב 50%.

משפט ידוע בשוק הקריפטו הוא שהזמן הכי טוב לבנות דברים הוא דווקא בשוק דובי. אז אפשר להפסיק להתרגש מהעליות במחירים וממש להתרכז בעבודה.

אז נראה שהחברה שעומלים במרץ על שדרוג הרשת והמעבר ל Proof of stake עושים בדיוק את זה. אחרי המון עיכובים וחששות בוצע אתמול (6.8) מיזוג רשת הטסטנט Ropsten בהצלחה עם ה Beacon Chain שלה. אותה רשת שמורכבת מ 64 בלוקצ’יין הפועלים במקביל שמיועדת להתמזג עם רשת האיתריום (בתקווה עוד השנה) ולהפוך לרשת האיתריום החדשה.

בהנחה שהכל ימשיך להתנהל במסלול ישנן עוד שתי רשתות טסטנט שצפויות לעבור את המיזוג שלהם בעתיד הקרוב. Goerli ו Sepolia ואז הפוקוס יעבור סוף סוך ל Mainnet – הרשת הראשית של איתריום.

אז מתי המיזוג?

האמת שאף אחד עדיין לא יודע להגיד. בהנחה שלא ימצאו בעיות עם Ropsten ולאחר השלמת כל הבדיקות הנדרשות, ימוזגו גם Goerli ו Sepolia עם ה Beacon Chain. אז ורק אז ושוב, אם הכל יעבור חלק, יקבע גובה הבלוק לשדרוג נוסף בשם Bellatrix שיתבצע על גבי ה Beacon Chain ואחריו תקבע רמת הקושי של הרשת להפעלת המיזוג הראשי. זה הזמן שבו כפי הנראה נקבל את התאריך הסופי למיזוג עצמו.
אז הדרך עוד ארוכה ומלאה במכשולים אבל נראה שאנחנו בדרך הנכונה. להלן תרשים של הצעדים הנדרשים עד להשלמת המיזוג:

אם אתם רוצים ללמוד עוד על איתריום ומה זה בדיוק המיזוג ואיתריום 2.0, לחצו כאן.

רשתות L2 צוברות תאוצה

מעבר למיזוג, יש לא מעט התפתחויות שמתרחשות על גבי בלוקצ’יינז ה L2, אותן רשתות שבנויות על גבי איתריום ונועדו להוריד את העומס מהרשת הראשית ולהפחית את העמלות, כאשר הפופולריות ביותר הן Arbitrum ו Optimism.
שתי הרשתות גודלות בכל יום ועשרות אפליקציות מושקות עליהן. ב Optimism במיוחד נראה שהפעילות ממשיכה לגדול ובשבוע האחרון נרשם שיא במספר הטראנזקיות שבוצעו על גבי הרשת. גם שיא של טראנזקציות לשניה נרשם ב Optimism שבשעה ספציפית עמד על 12 עסקאות בשניה.

Buy The Dip

עוד השבוע, ראינו את מספר הכתובות ברשת שמחזיקות מעל 100 מטבעות איתר מגיע לשיא של שנה ועומד על 43,500 כתובות. אמנם אנחנו לא בשיא של ממש אבל בהתחשב בהתנהגות המחירים בתקופה האחרונה אפשר לראות את הנתון הזה כמשהו בהחלט חיובי. שימו לב לעליה החדה בחודש האחרון שמגיעה ביחד עם הצלילה במחיר. או במילים אחרות, מישהו קונה את ה Dip.

גם מבחינת המחזיקים הקטנים יותר אנחנו רואים מגמה חיובית של איסוף מטבעות. כתובות המחזיקות 10 איתר ומעלה נמצאות בשיא של 18 חודשים וכתובות שמחזיקות לפחות 1 איתר נמצאות בשיא כל הזמנים.

עוד כותרות

בחדשות אחרות, Fidelity Digital Assets, זרוע המטבעות הדיגיטליים של קבוצת Fidelity הודיעה שהיא מתכננת להכפיל את מספר העובדים שלה ולגייס עוד כ 110 עובדים שיתמכו בצמיחה ובביקוש הגודל למסחר במטבעות דיגיטליים על ידי גופים מוסדיים.

מנכ”לית ה Soros Fund צופה שהקריפטו כאן כדי להישאר ושבעתיד הקרוב נראה את איתריום מוביל את השוק ולוא דווקא ביטקוין. עם זאת היא מעלה חששות לגבי רמת האבטחה של מספר גופים גדולים שמחזיקים כמויות אדירות של מטבעות וחושבת שזו נקודה מסוכנת ופגיעה עבור השווקים.

ולסיום, ETF קריפטו חדשה של איתירום הושקה באוסטרליה תחת הסימבול CPET.

אז כן, השוק נראה יחסית רעוע והמחירים במגמת ירידה אבל תזכרו שהרבה דברים קורים ברקע. השוק השוורי של 2020-2021 לא היה יכול להתרחש ללא הבניה שהתבצעה בשוק הדובי של 2018-2019.
אז… סבלנות.

אתם מוזמנים לעשות לייק לעמוד של קריפטוביט בפייסבוק, להרשם לערוץ ה YouTube  ולעקוב אחרינו בטוויטר.

היה מעניין? שתפו לאחרים

Facebook
WhatsApp
LinkedIn
Telegram
Email

יכול לעניין אותך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

המומלצים

הקורס המקיף למסחר והשקעה במטבעות דיגיטליים

רק 390 ש"ח! לזמן מוגבל

קצרים בזמן? בדיוק בשביל זה הכנו עבורכם מדריך מקוצר במיוחד שיראה לכם איך לקנות ביטקוין ולהשתמש בו בשלושה צעדים פשוטים

כדי להשתתף באינספור האפשרויות שמציע עולם הבנקאות המבוזרת (DeFi) אתם זקוקים רק לשני דברים:
חיבור לאינטרנט וארנק דיגיטלי תומך Web3.0.

Decentralized Finance או בקיצור DeFi הוא שם כולל למערכות פיננסיות עצמאיות ומבוזרות אשר נבנות על גבי רשתות בלוקצ’יין. הכנסו ולמדו על עולם הבנקאות החדשה

החדשות

נשארו לכם שאלות?

חפשו אותנו ברשת

השאירו הודעה

יש לכם שאלה?

כניסה לחשבון

רוצה ללמוד לסחור ולהשקיע במטבעות דיגיטליים?

רק 390 ש"ח!
לזמן מוגבל

במקום 1,290 ש"ח

דילוג לתוכן