מטא-מאסק מאחוריך: לדג’ר משיקים ארנק Web3 חדש

לדג'ר משיקים תוספת ארנק דיגיטלי לדפדפן שיתממשק לארנק החומרה שלהם.

הארנק החדש שיקרא Ledger Connect יאפשר חיבור קל ובטוח בין ארנק החומרה ישירות לאפליקציות Web3.0 באמצעות הדפדפן במחשב האישי או דרך אפליקציה לטלפון הנייד.

הארנק יציע חיבור לשלל רשתות בלוקצ'יין ופיצ'רים מתקדמים של אבטחה

לדג’ר, יצרנית ארנקי החומרה הפופולריים, משיקה תוספת ארנק דיגיטלי לדפדפן שיתממשק לארנק החומרה שלה.

הארנק החדש שיקרא Ledger Connect יאפשר חיבור קל ובטוח בין חשבונות הלדג’ר של המשתמשים בארנק החומרה שלהם ישירות לאפליקציות Web3.0 באמצעות הדפדפן במחשב האישי או דרך אפליקציה לטלפון הנייד.

אין עדיין תאריך השקה סופי אבל לבנתיים מה שידוע הוא שבזמן ההשקה הארנק יתמוך רק בגרסת ה iOS כתוספת לדפדפן ה Safari. בלדג’ר מבטיחים שתמיכה ב Android תגיע בהקדם. כמו כן, הארנק צפוי לתמוך עם השקתו בבלוקצ’יין של איתריום וגם בזה של סולנה. גם כאן, מבטיחים בלדג’ר, התוכנית היא ליצור תמיכה לכמה שיותר רשתות בלוקצ’יין ושהם מאמינים גדולים בחזון ה MultiChain.

לאלו שלא מכירים, לדג’ר הוא ארנק חומרה פופולרי לאחסון ביטקוין ומטבעות דיגיטליים נוספים.
לדג’ר מגיע בשני דגמים: Ledger Nano S  והדגם החדש יותר Ledger Nano X.

בצד היתרונות, ה Ledger Nano S נחשב מכשיר בטוח וידידותי למשתמש. מנגד, רזולוציות המסך הנמוכה והמגבלה על מספר המטבעות שניתן לאחסן במכשיר במקביל הופכת אותו להיות לא אטרקטיבי עבור מי שמחזיק תיק מטבעות עם יותר ממספר בודד של נכסים (הסבר בהמשך). בנוסף, הקוד של ה Ledger הוא קוד סגור. מה שגורר כלפיו המון ביקורת אך עדיין, מדובר באחד הארנקים הנמכרים ביותר בשוק.

ה – Ledger Nano S יצא לשוק בשנת 2016 והוא תומך ביותר מ 1,150 מטבעות דיגיטליים, ה Nano X שהגיע ב 2019 דומה לקודמו אך מציע שיפורים כגון חיבור באמצעות Bluetooth ואפשרות להורדה של עד 100 אפליקציות לעומת דגם ה S שמאפשר להתקין רק 5 אפליצקיות.
נסביר, למרות התמיכה במספר גדול של מטבעות, כדי לאחסן בפועל מטבע על גבי הלדג’ר יהיה עליכם להוריד למכשיר אפליקציה ספציפית לניהולו של המטבע. בדגם ה Nano S תוכלו אם כן להחזיק בו זמנית רק 5 מטבעות! מספר דיי נמוך בעולמנו מרובה המטבעות. דגם ה X בא לשפר זאת משמעותית אך גם הוא בסופו של דבר מוגבל ל 100 מטבעות ומחירו כפול.

ב Ledger כעת עובדים על הכלאה בין הדגמים ובקרוב צפויים לשחרר את Ledger Nano S Plus.
המכשיר החדש צפוי לתמוך ב 5,500 מטבעות, להגיע עם מסך גדול ואיכותי יותר ולאפשר להתקין (ולהחזיק) בו-זמנית מעל 100 מטבעות ואפילו לנהל על גבי הלדג’ר את אוסף ה NFTs שלכם. 

בהצהרתם על השקת הארנק החדש בלדג’ר אמרו:

“המטרה שלנו היא לספק את הדרך הקלה והבטוחה ביותר לחווית ה Web3. לכן, אנו מודיעים על השקתו של Ledger Connect, ארנק המולטי-צ’יין החדש שלנו כתוספת לדפדפן הספארי אשר צפוי לשפר משמעותית את חיי הקריפטו שלכם”.

הארנק החדש יאפשר למשתמשים להתחבר ישירות דרך ארנק החומרה שלהם אל אפלקיציות Web3 ללא צורך או תלות בגורם שלישי. בנוסף הארנק יגיע עם פיצ’ר אבטחה מתקדם בשם “Web3 Check” שיתריע כאשר יזהה אפליקציות Web3 שיראו לו חשודות. הארנק יבדוק לדוגמא לפני כמה זמן נוצר החוזה או האם הוא קשור לחשבונות שסומנו בעבר כקשורים לגניבות וכו’.

בהשקה, הארנק יהיה מותאם לחיבור עם דגם ה Ledger Nano X ודפדפן ה iOS ספארי בלבד. תמיכה לדגם ה S ותמיכה לדסקטופ תגיע בשלב מאוחר יותר. בנוסף כאמור, הארנק יגיע מוכן לחיבור עם כל אפליקציות ה Web3 הרצות על גבי איתריום וסולנה ובהדרגה יתווספו עוד ועוד רשתות.
אגב, אם הכל יילך כמתוכנן, Ledger Connect יהיה הארנק היחיד שמציע תמיכה בו זמנית בשתי רשתות אלו. הארנק יבצע גם מעבר אוטומטי בין הרשתות בהתאם לאפליקציות שתפעלו בהן. זאת בשונה ממטא-מאסק לדוגמא, בו אתם המשתמשים נדרשים לעבור ידנית בין הרשתות שוב ושוב.

מה שלא יהיה בארנק החדש היא האפשרות לנהל דרכו את תיק המטבעות שלכם. לכן, בכל הקשור לניהול השוטף של הנכסים הדיגיטליים שלכם עדיין תזדקקו לעבור דרך אפליקציית הניהול של הארנק Legder Live. הארנק יאפשר לכם להתחבר לאפליקציות Web3 ויאפשר לכם לחתום על עסקאות דרך הנכסים שנמצאים בארנק החומרה.

בלדג’ר סימנו כמטרה להפוך למובילים בתחום ה Web3 והשקתו של Ledger Connect נראת כמו הצעד המשמעותי הראשון בדרך להשגת היעד. בשלב הראשוני, לדג’ר מאפשרים למשתמשים סקרנים להירשם לרשימת המתנה לגרסת הבטא של הארנק.

אם יש בידכם ארנק לדג’ר מסוג Nano X,  לחצו כאן כדי להכנס לרשימת ההמתנה.

אם אהבתם את התוכן אתם מוזמנים לעשות לייק לעמוד של קריפטוביט בפייסבוק ולעקוב אחרי בטוויטר

היה מעניין? שתפו לאחרים

Facebook
WhatsApp
LinkedIn
Telegram
Email

יכול לעניין אותך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

המומלצים

הקורס המקיף למסחר והשקעה במטבעות דיגיטליים

רק 390 ש"ח! לזמן מוגבל

קצרים בזמן? בדיוק בשביל זה הכנו עבורכם מדריך מקוצר במיוחד שיראה לכם איך לקנות ביטקוין ולהשתמש בו בשלושה צעדים פשוטים

כדי להשתתף באינספור האפשרויות שמציע עולם הבנקאות המבוזרת (DeFi) אתם זקוקים רק לשני דברים:
חיבור לאינטרנט וארנק דיגיטלי תומך Web3.0.

Decentralized Finance או בקיצור DeFi הוא שם כולל למערכות פיננסיות עצמאיות ומבוזרות אשר נבנות על גבי רשתות בלוקצ’יין. הכנסו ולמדו על עולם הבנקאות החדשה

החדשות

נשארו לכם שאלות?

חפשו אותנו ברשת

השאירו הודעה

יש לכם שאלה?

כניסה לחשבון

רוצה ללמוד לסחור ולהשקיע במטבעות דיגיטליים?

רק 390 ש"ח!
לזמן מוגבל

במקום 1,290 ש"ח

דילוג לתוכן