לראשונה, יותר ממיליון ארנקים דיגיטליים מחזיקים לפחות ביטקוין אחד שלם

זה לקח רק 14 שנים אבל רשת הביטקוין הגיעה אתמול לציון דרך חשוב במיוחד.
טוב אז האמת היא שזה לא באמת נתון “חשוב” במלא מובן המילה אבל זה בהחלט עדיין משהו ששווה לציין ואולי אפילו סוג של קריאת השכמה לכל אלו שעדיין שואפים בעתיד הקרוב או הרחוק להחזיק בעצמם מטבע ביטקוין שלם.

על פי נתוני אתר Glassnode (המצוין) שעוקב ומתעד מידע המצוי על גבי הבלוקצ’יין (On-Chain Data) ניתן לראות שאתמול, לראשונה בהיסטוריה של הביטקוין, מספר ארנקי הביטקוין שמחזיקים לפחות מטבע ביטקוין אחד שלם חצה את רף המיליון.

הנתון הזה משקף עלייה של בערך כ 10% מתחילת השנה, אז מחיר הביטקוין ביקר ברמות מחירי השפל של 3 השנים האחרונות.

מחיר הביטקוין מול מספר הארנקים שמחזיקים לפחות מטבע אחד שלם

מעניין והאמת שגם לא כל כך מפתיע לגלות שאחד הזרזים לגידול בכמות הביטקוין המוחזקת בארנקים באופן עצמאי היה דווקא קריסתה של זירת המסחר הפופולרית FTX בסוף השנה שעברה.
אובדן האמון המסיבי ביישויות ריכוזיות שהגיע בעקבות הקריסה החל גל של משיכות מזירות המסחר  ומעבר מבורך לאחזקה עצמית של מטבעות (Self Custody) בארנקים דיגיטליים.

אחזקה עצמית של ביטקוין היא חלק חשוב ובלתי נפרד מגדילתה וצמיחתה של הרשת והגידול במספר הארנקים שמחזיקים ביטקוין שלם בצורה עצמאית הוא ללא ספק אירוע חיובי לרשת. עם זאת, חשוב לציין שזה שיש כמיליון ארנקים שמחזיקים לפחות ביטקוין אחד זה לא בהכרח אומר שאנחנו מדברים על מיליון אנשים שונים.

ברשת הביטקוין כידוע לא ניתן לקשר אדם ספציפי לכתובת ללא נתונים מזהים נוספים ולכן זה בהחלט הגיוני ואפילו סביר להניח שמספר רב של אנשים מחזיקים יותר מארנק אחד לצורכי פיזור וניהול סיכונים.

כך או כך מדובר בחדשות טובות למחיר הביטקוין ולמחזיקים הקיימים. ככל שיותר אינדבידואלים ישאפו להחזיק ביטקוין שלם, כך מחסור ההיצע יגבר. בשוק דובי בו המחירים מדוכאים והביקושים נמוכים ההשפעה על המחיר זניחה עד לא קיימת אך בשוק שוורי המחסור בהיצע בהחלט יורגש ויוביל לתנודות חדות במחיר כלפי מעלה.

ובהקשר הזה, נזכיר שההיצע הכולל שאי פעם יהיה ברשת הביטקוין הוא 21 מיליון מטבעות. נותר רק לדמיין מה יהיה מחיר הביטקוין עוד כמה שנים כשבמקום מיליון ארנקים שמחזיקים מטבע שלם יהיו 5, 10 או אפילו 20 מיליון. תחשבו על זה…

אם אהבתם את התוכן אשמח אם תסמנו לייק לעמוד של קריפטוביט בפייסבוק, הרשמו לערוץ ה YouTube  ותעקבו אחרינו בטוויטר.

היה מעניין? שתפו לאחרים

Facebook
WhatsApp
LinkedIn
Telegram
Email

יכול לעניין אותך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

המומלצים

הקורס המקיף למסחר והשקעה במטבעות דיגיטליים

רק 390 ש"ח! לזמן מוגבל

קצרים בזמן? בדיוק בשביל זה הכנו עבורכם מדריך מקוצר במיוחד שיראה לכם איך לקנות ביטקוין ולהשתמש בו בשלושה צעדים פשוטים

כדי להשתתף באינספור האפשרויות שמציע עולם הבנקאות המבוזרת (DeFi) אתם זקוקים רק לשני דברים:
חיבור לאינטרנט וארנק דיגיטלי תומך Web3.0.

Decentralized Finance או בקיצור DeFi הוא שם כולל למערכות פיננסיות עצמאיות ומבוזרות אשר נבנות על גבי רשתות בלוקצ’יין. הכנסו ולמדו על עולם הבנקאות החדשה

החדשות

נשארו לכם שאלות?

חפשו אותנו ברשת

השאירו הודעה

יש לכם שאלה?

כניסה לחשבון

רוצה ללמוד לסחור ולהשקיע במטבעות דיגיטליים?

רק 390 ש"ח!
לזמן מוגבל

במקום 1,290 ש"ח

דילוג לתוכן