זירת המסחר קוינבייס מכריזה על השקת Base, רשת בלוקצ’יין חדשה שתבנה על גבי הרשת של איתריום

הרשת החדשה Base תבנה על גבי איתריום ותנצל את רמת האבטחה הגבוהה שלה בשילוב עם עמלות זולות, מהירות ביצוע וסביבת פיתוח ידידותית לבנייתן של אפלקיציות מבוזרות (dApps)

קוינבייס מציגה: Base

קוינבייס (Coinbase), אחת מהזירות הגדולות בעולם למסחר במטבעות דיגיטליים הממוקמת בארה”ב מכריזה היום על השקתה של רשת בלוקצ’יין חדשה בשם Base.
בקוינבייס אומרים שהם שואפים להפוך את Base לרשת הבלוקצ’יין החדשה שתביא איתה אימוץ מסיבי של מיליארד הצרכנים הבאים לעולם הקריפטו. לשם כך, Base תשמש כרשת הבית של קוינבייס אשר תבנה על גביה את מוצריה אבל גם תהיה פתוחה לציבור הרחב.

הרשת, אשר תבנה כשכבה שנייה על גבי רשת האיתריום תפעל בשלב הראשון כרשת-לבדיקה בלבד (Testnet) ובהמשך תושק גם הרשת הראשית (Mainnet).

אז מה זה בדיוק?

כאמור, מדובר ברשת שכבה שנייה (L2) שתבנה על גבי הרשת הראשית של איתריום ותשתמש במנגנון הקונצנזוס ובאבטחה הגבוהה של הרשת הפופולרית. Base תהיה רשת מהירה, זולה ובעלת קצב עסקאות גבוה.
הרשת החדשה תהיה מבוזרת, חסרת-הרשאות (Permissionless) ותאפשר לכל אדם לפתח על גביה אפליקציות והיא תאפשר מעבר מהיר של טוקנים ואפליקציות אליה מהרשת הראשית של איתריום ומרשתות בלוקצ’יין תואמות אחרות.

על פי קוינבייס הרשת החדשה תהיה מותאמת לשירותים שהזירה מספקת ותאפשר למנף את מוצריה של קוינבייס כמו גם את המשתמשים והכלים שלה. הרשת החדשה צפויה לייצר חיבור וממשק חלק ונח לשירותים שמספקת הזירה כמו שירותי המרה ישירות ממטבעות פיאט לקריפטו ותאפשר למפתחים שיבנו על גביה גישה ל 110 מיליון המשתמשים שלה בזירה ולנכסים של יותר מ 80 מילארד דולר שמנוהלים בזירה.

בקוינבייס מציינים שהרשת החדשה תבנה על ידי שימוש בטכנולוגיות ה Rollups המבוססת על הפיתוח של רשת L2 פופולרית אחרת בשם אופטימיזם (Optimism). הזירה תקים צוות שיצטרף לצוות הפיתוח של אופטימיזם ושואפת ליצור קהילה חדשה ותוססת של מפתחים סביבה.

למה בכלל צריך את זה?

נכון להיום יש כבר לא מעט רשתות L2 שנוצרו על מנת לפתור את עומס העסקאות והעלויות הגבוהות על גבי איתריום כשהבולטות בינהן הן Arbitrum ו Optimism ולכן נשאלת השאלה, למה אנחנו בכלל צריכים עוד אחת?

לדברי קוינבייס, מה שהניע אותם לפתח את Base היא ההבנה שכדי שעולם המטבעות הדיגיטליים ימשיך להתפתח וכדי למשוך את מיליארד המשתמשים הבאים יש צורך לבנות אפליקציות מבוזרות קלות יותר לשימוש, זולות ולא פחות חשוב – בטוחות.
וכדי לאפשר את כל אלו, בקוינבייס אומרים שקודם כל צריך ליצור סביבה טובה יותר לפיתוח של אותן אפליקציות.

Base, כרשת L2, תשאף ליצור חיבור מהיר ומעבר קל בין כל רשתות ה L2 האחרות, הרשת הראשית של איתריום ואפילו בינה ובין רשתות L1 נפרדות לגמרי מאיתריום כמו סולנה לדוגמא.
קוינבייס רוצים ש Base תשמש למעשה כנקודת הפתיחה של מפתחי אפליקציות ולשמש כגשר בינה לבין רשתות הבלוקצ’יין האחרות.

מבחינת קוד, Base תבנה כרשת קוד-פתוח ובשילוב עם הקוד של רשת Optimism.
ובצד הביזור, קוינבייס מציינים את העובדה שלמרות שבשלב הראשוני הרשת הינה ריכוזית לגמרי הם שואפים לבזר אותה לחלוטין ככל שהזמן יחלוף.

כעת, לאחר ההשקה הרשמית בקוינבייס מרוכזים בהצלחתה של רשת ה Testnet והם מתכוונים לפרסם בשבועות הקרובים Roadmap מפורט של יתר שלבי הפיתוח.
אה ולמקרה שתהיתם, קוינבייס כבר הודיעו שאין להם שום כוונה להנפיק על גבי הרשת החדשה שלהם טוקן חדש ושהמטבע הראשי של הרשת, כמו ברשתות L2 אחרות, ישאר איתריום (ETH).

אם אהבתם את התוכן אשמח אם תסמנו לייק לעמוד של קריפטוביט בפייסבוק, הרשמו לערוץ ה YouTube  ועקבו אחרינו בטוויטר.

היה מעניין? שתפו לאחרים

Facebook
WhatsApp
LinkedIn
Telegram
Email

יכול לעניין אותך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

המומלצים

הקורס המקיף למסחר והשקעה במטבעות דיגיטליים

רק 490 לזמן מוגבל- עד סוף חודש מאי

קצרים בזמן? בדיוק בשביל זה הכנו עבורכם מדריך מקוצר במיוחד שיראה לכם איך לקנות ביטקוין ולהשתמש בו בשלושה צעדים פשוטים

כדי להשתתף באינספור האפשרויות שמציע עולם הבנקאות המבוזרת (DeFi) אתם זקוקים רק לשני דברים:
חיבור לאינטרנט וארנק דיגיטלי תומך Web3.0.

Decentralized Finance או בקיצור DeFi הוא שם כולל למערכות פיננסיות עצמאיות ומבוזרות אשר נבנות על גבי רשתות בלוקצ’יין. הכנסו ולמדו על עולם הבנקאות החדשה

החדשות

נשארו לכם שאלות?

חפשו אותנו ברשת

השאירו הודעה

יש לכם שאלה?

כניסה לחשבון

רוצה ללמוד לסחור ולהשקיע במטבעות דיגיטליים?

רק 490
לזמן מוגבל

ימים
שעות
דקות
המבצע הסתיים, תודה ל 103 סטודנטים החדשים שהספיקו לרכוש את הקורס במחיר מבצע. בהצלחה לכולם נמשיך להפתיעה אתכם בהמשך

במקום 1,290 ש"ח

דילוג לתוכן